Usch förresten

En bryd från min gymnasieklass ska ha en bebis, eeeeew.
Kommer ihåg att jag tyckte lite synd om henne för hennes pojkvän
på gymnasiet var otrogen med sitt ex och att den pojkvännen fick henne
att svälla för han jobbade på Morella och tog med sig pizza hem varje dag.
Sen satt hon sönder ett bord på en studentskiva så att alla fick betala,
men hon förnekade det och började gråta när hennes polare, som stod henne
närmast i klassen, vände henne ryggen och skällde på henne så hon började gråta.
Fast så går det om man väljer att umgås med den ondaste tjejen i klassen.
sch!
Jag ogillade verkligen min gymnasieklass. De sög liksom arsle och hela klassen var splittrad.
  • Deltakillarna: Jaaa, det fanns ordrar på min skola, fyfan vad pinsamt. Men det här var utvalda killar som hade "märkeskläder" från Botique Carmen och på något sätt skulle framstå som lite borgerliga än de flesta och lite bättre. Det var sportintresserade killar. Tydligen så var Delta Sigma förr en order som tog med alla som kunde spela cello och var kultiverade. Så var tyvärr inte fallet i min generation, men det ryktas om att de ibland läste dikter för varandra och var nakna tillsammans. Love it. Tyvärr skapade detta en hierarkisk ordning i klassen då dessa, jordens avskum, tydligen skulle respekteras. Role models fast de kunde aldrig försvara sig särskilt bra. Som då när jag sa "Jag hade också en hemlig klubb när jag var typ ÅTTA år gammal, jag tyckte det var coolt DÅ" = inte populärt.
  • Wannabe Deltakillarna: Alltså de här var ju nästan ännu störigare för de skulle fjäska och försöka passa in. Ja, jag syftar på Oscar Åström. Alla skrattade åt honom och tyckte att han var pinsam. Han blev mer en klassens byfåne som använde uttryck som var "inne" på högstadiet. När alla andra slutade säga "lol" och "orka" så fortsatte Oscar stenhårt med det. Tänk att Oscar framstod som en av de mognaste killarna i min klass på högstadiet och sen helt plötsligt regression. De flesta i den här lilla samlingen var dock sportfånar, jocks, och jag tror fan att de är det fortfarande. Förutom en som jag träffade förra året som erkände att han hade blivit en slampa.
  • Fotbollstjejerna: FY HELVETE!!! Alltså egentligen var två av dem helt okey, inte särskilt roliga men helt okey. Men de hade en ledare som delade samma namn som mig. En vecka efter vi hade börjat så snackade hon skit om mig första gången. Därefter blev hon känd som "onda Ida" = pure evil. Hon skrattade högt, jobbigt och var elak mot sin Deltakille som självklart gick i samma klass. Det bästa var när alla upptäckte att hon hade hängiga tuttar på gymnastiken, mwähähä!
  • Den oväntade blandningen: Den här gruppen bildades i slutet eller under andra året på gymnasiet och är fortfarande vänner. En var tillsammans med en hockeykille som var känd för att vara typ perfekt, en annan höll på med den andra hockeykillen och hade sen högstadiet varit känd för att vara snyggast på skolan, sen var det någonslags estetbrud som trodde att hon var alternativ för hon lyssnade på indie (en gång stal hon min tröja och vägrade ge tillbaka den. sen kallade jag henne för tjockis för hon var det och då fick jag höra det ända tills förra året, fast jag hade bett om ursäkt) & sen den sistnämnda som först hade hängt med albanerna men som sen började röka och som sen blev kär i diverse killar. Ni vet det klassiska; lipa på fyllan, bli av med oskulden och förälska sig i alla. GAAAD!
  • Albanerna: Jag gillade dock alla albanerna för de var ändå roliga och bestämda. De är fortfarande trevliga och de personer som jag helst springer in i. De mest jordnära.
  • Pluggkillarna: I början ogillade jag dem men sen när de frigjorde sig från fucking Oscar så blev allt mycket bättre. De var jättefina, tysta och framförallt smarta.
  • Pluggtjejerna: Störde ihjäl mig på dem. Särskilt den ena för hon fattade inte vad Simone De Beauvoir menade och trodde att hon var någonslags anti- feministisk hjältinna. Stööööörigt. Den andra gillade jag inte men nu gillar jag henne för hon hyllade mig sist vi träffades.
  • Freaks: Jag och mina två favoriter som i stort sett skrämde skiten ur hela skolan med sina stora skillnader och hat mot mänskligheten. Jag gillar dem som fan. De tog hand om mig hela tvåan och var helt enkelt bäst. Saknar dem jättemycket ibland för de var helt enkelt bäst.
  • Idioten: En ensam person som aldrig förtjänar att ha en plats i något samhälle. Han satt inne för mordförsök på typ 2-3 år = idiut. Ni fattar själva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0