Grill & Vin

Baby snaggade sig igår och jag fick vara med.
Haha, han sa "du får inte skratta" men det är fan helt omöjligt när
frisören börjar på toppen av huvudet. Jonas såg ut som han i Prodigy, hihi.
äflsl
,öadöad,a
.mfmsf
lmasdfs
Men ikväll ska jag och nazi-eesti grilla och dricka lite med Sigrid och Ashley.
Får se om någon annan vill joina. Alltså nu när Jonas är snaggad så har jag
lite panik över att folk kommer tro att vi är ett nazistpar. Typ Valkyria_88 & ThorsVolvo89.
Så jäääävla pinsamt. Den ultimata pinsamheten vore om det blev tjafs och sen skriker
någon "nazister" och man står där och ba "Va? JAG? NEEEEEE" och sen blir man nervös
och gör en Lars Von Trier, ba "Okey, I'm a nazi!". Blir ju fan inte bättre att Jonas är lite
eest, de var ju nazister för de var rädda för wyssen. Det är tydligen helt okey att vara rädd
för ryssen, kolla NATO t.ex. skitpinsamma. OM vi inte låtsas att Jonas är ryss!
Jonas Vladimir Illtjitj Lenin och jag kallar honom för Vladimir hela kvällen. Vladde...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0