DANCE!!! DANCE!!! DANCE!!! LEILA K!!! LEILA K!!!

Out of control!

Fick sakerna från Nelly igår.
Alltså allt var skitsnyggt och bekvämt.
Jag älskar bekvämt.

Jonas hade fått sina nya skor igår också, så jävla awesome.
Det är ett par Adidas som är handmålade med Batman på
den ena skon och sen Jokern på den andra. De tecknade,
inte Heath Ledger.

Idag har jag ont i magen, jag vet inte varför. Har vaknat två dagar i rad nu och
varit jättetrött och haft ont i magen. Gas? Må så vara men AJ AJ AJ.
Verkar vara fint väder utomhus, men jag vill inte gå ut för jag är så himla trött.
Wneeh. Aa, ett jävla gnäll på mig.

IGÅR HADE JAG TOLV BESÖKARE, AWESOME.

Nu ska jag försöka pigga upp mig själv och spela the Sims 2.
Även det jävligt awesome. Vill ha Livet i lägenhet, men verkar
vara sktisvårt att få tag på. Holla om ni har det och jag får låna.

Bad girl, that's wazzup

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0