YAAAAY

Alltså när man tycker att "wow femhundra spänn, då kan jag köpa något till mig själv!".
Sen har man glömt bort att man egentligen är dum i huvudet och inte förtjänar att
köpa kläder för att man är så dum i huvudet. Sen inser man att man är dum i huvudet:
  • Allergimedicin
  • Alkohol till helgen
  • Lovat bjuda boyfriend på lunch
  • Födelsedagspresent till de som bjudit på fest
Sen inser man att man inte har råd och eventuellt aldrig kommer ha råd med att känna sig fin igen... någonsin!
Fast det är okey, för jag tycker inte att jag förtjänar att köpa kläder för jag känner mig tjock. Bra va?
"Nej, du är för tjock för att köpa något. Inget passar dig. Du kommer se hemsk ut. Du har inget som matchar
det plagget ändå. Gå och dö!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0