Mexi

Jag har hittat den bästa burgaren i hela Halmstad, Mexiburgaren 130 gram.
Britts gatukök (det är väl typ Scan eller något). Fyfan vad gott.
Skulle fått Spice girls att brinna upp inifrån.
fsf
Dagens drama:
Idag duschade jag i robothuset. Fräscht tänker ni, det var det.
Sen märkte jag att hela rummet var vattenfyllt, eller ni vet lite sådär... blaskigt?
Fick lägga ut några handdukar och så. Tycker det är pinsamt nog.
Sen går jag ut och hör att det typ droppar nedifrån. Det är cirka 4-5 meter
ner dit och jag tänker "SHIT! det har runnit ner utanför på golvet och sen droppat ner".
Sliter på mig mjukisar och springer ner och ser att det typ droppar från en av spottarna, eh alltså
lampan. Som tur är kommer Jonas hem då och ser mig med panik, fyfan vad pinsamt,
men han berättade att det har hänt honom också. Men ändå? Liksom jag har ju skämtat
om att jag skulle råka förstöra robothuset med att spilla vatten och att allt skulle gå sönder.
Jag är fan synsk, ingen större skada skedd, hoppas jag. Alla ba "Hur gjorde du?" som om
jag inte vet hur man duschar. Jag är pro på att duscha, men Jonas mamma var rar och sa
"Stackars Ida"...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0