Mac ATTACK

Fan, sitter och skriver på en Mac, fattar noll.
Eller jo, jag fattar ju typ att det här ska vara framtiden och inte dåtiden.
Kan säga, som den gamla tant jag är, att jag inte tycker om det alls.
Förövrigt har jag blivit bedömd på mitt skrivande idag, gad damn.
Det var sådär jävligt mycket "att" i min skrift, aa favoritordet. Blir så jävla sur
på mig själv och det är därför jag bara tänker skriva ostrukturerat och svamligt
resten av det här inlägget. Folk läser ju inte om man typ inte har någon spännande
bild eller typ skriver HORA eller BOOBJOB ändå. Nevermind, det var liksom en pissig
bok som hette Språk och kön, eh? Alltså jag har läst Under det rosa täcket också.
Det blir alltid samma jävla tjat om det är socialt eller biologiskt betingat, what da fuck..?
"Kvinnor är från Venus och män är från Mars" vs. "Det är hur vi uppfostras".
Gnäll, gnäll, gnäll jämställdhet och det ska vara så jävla synd om kvinnor hela tiden,
de nämner fan aldrig om hur orättvist det är för männen. Gulligt med pojkflickor men
flickpojkar är homo? Det är fan aldrig någon som tar upp vilka krav killar har på sig och
det är väl inte lika uppmärksammat, utan alla grabbar förväntas bara vara på vissa sätt.
Är det jämställdhet? Kan det bli, ja, nej, ellör? *Fransk brytning*
Förövrigt tänker jag skriva dåligt i min blogg tills i sommar för då ska jag vara pro och få kontrakt.
Jag sprang in i Emelie Lejonquist från min mellanstadie- & högstadieklass, fett coolt!
Haha skulle köpa lite fika, mat och våfflor och sen ba "där är Emelie, wha-wha-wha-whaaaat?".
Hon har tydligen bott här i två år och jag har inte fattat det *dålig facebookvän* ;(
Ganska rolig dag hittills.
En brud i min klass berättade en rolig sak angående Fasebuk.
En brud hon kände hade tagit bort henne och en annan polare som hon var rätt tight med.
Bruden slutade svara på sms.
Bruden hade i november:
Träffat snubbe & skaffat pojkvän
December:
Förlovat sig med honom
Januari:
Insett att hon var i femte månaden men hävdade starkt att hennes fästman var pappan.
Hahahaha...
Tänker på en sak.
- Jag har blivit pappa! Titta!
- Okey, grattis vad kul!
- Tack!
- Men ungen är ju... brun?
- GULSOT
Sen visade det sig att baby poppa inte alls var han utan pizzabagare... så kan det gå.
Jag tror många därute har panikat när mensen hakat upp sig och man har varit populär.
Men det är ganska kul när man verkligen förnekar saker. Men more drama to the people.
Förövrigt, vad hände med de paren som man trodde skulle finnas forever?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0