Jävligt opersonligt

Jag har fått bekvämkilon, jag vill dööööö.
Jag var nöjd när mitt BMI låg på cirka 19 men nu, 21,4.
För många är det inte en stor grej, men jag märker hur byxorna sitter
och exakt var jag har lagt på mig. Jag har inte en sådan kropp som
gör att jag får långa smala muskler om jag tränar, jag blir The Hulk.
Explosiv vilket gör att jag sväller som en ballong. Även om mina fabolous abs
syns idag så står de ut som fan. Inte okey. Jag droppar mens och har gått
ner cirka ett kg från igår till idag, jävla kropp. Men det är fan inte okey
att gå upp cirka ett halvkilo/dag. Idiut baddi. Nu hade Jonas köpt cola till mig
men jag måste gå ner i vikt och svettas som en tjackis. BRIDE OF TJACKI.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0