It's bigger than hiphop

Äeee, alltså är så jävla sjuk.
Sen såklart så var det skola idag, snorade ner sju papper på två timmar.
Alltså snytpapper. Dyngsura. Fan inte okey. Sigrid var rar och gav mig bra snorpapper.
Sen få tillbaka utredningen, useless.
Man känner sig inte i toppform när det gäller skrivandet alltså.
Jag som älskar att skriva, i och för sig älskade jag inte att skriva utredningen.
Nevermind. Det värsta vore typ att vara så jävla stolt över sin text och sen
så floppade den. Ba "den här texten är jag" och sen få ett U? Jag fick G,
men som Sigrid sa "vore kul om man fick VG någon gång". Aa, så känner jag nu.
Det bästa jag fått är "G+++". INTE OKEY!
---
Vaknade i natt av att jag hade snorat ner kudden i sömnen. Eh?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0