Fyllan?

Fyllan och hanteringen av fyllan:
  • Ljuga att man hade halvstring när Jonas pappa såg mig. (fast det var ju trosor som åkt in i röven)
  • Skälla ut stackars lilla Martina för hon råkade välta ut min cider
  • Ha ett seriöst samtal om att jag vill stjäla Condoleezza Rice's trädgårdstomte
  • Bli svartsjuk på att en brud började snacka med Jonas om Heath Ledger (fast han blev irriterad på henne)
  • Trashtalka bruden inför den gamla staben
  • Köra med isbrytaren "så ni är nördar?" till ett gäng killar
  • Säga att man är en nörd själv och försöka tvinga dem att heala mig
  • Hitta en ensam biffig kille och ljuga om att ens polare vill ha trekant med honom
  • Skälla ut Martinas ragg
  • Försöka skämta med brudar i toalettkön
  • Doppa cheesen i bearnaisedip och ba "mmmmmmm.... gott" och försöka lyxa till det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0