Fascinerad/skräckslagen

Alltså nästa gång jag går ut d.v.s. nästa helg så ska jag skrika:
"I LOVE HOW ALL GIRLS A MOVE DEM BODY"

À la


Vore kul att göra en stor grej av det och bara köra stenhårt på den där sjyssta stilen han har en hel kväll.
Ba "WOMAN YOU CUTE AND YA DON'T NEED NO MAKE-UP" och sen bara slå bort allas smink inne på tjejtoan.
Sen ursäkta sig och ba "PHYSICALLY PHYSICALLY PHYSICALLY FIT" och ba ta fram en randig käpp och försöka hypnotisera alla. (Om det inte lyckas charma brydarna ska jag säga "Ah men det är väl ingen jävla popularitetstävling." och springa)
..
3<=3 - rutt, lös den rebusen om ni kan ;P
..
..
Tihi, förut lekte jag och Jonas kurragömma.
Han gömde sig i robotskåpet. Jag gömde mig bakom soffan, under bordet och mot en vägg.
...
...
Psst! Har ni någongång följt efter en bil och typ lekt att ni är hemliga agenter?
Askul ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0