Äee

Ska aldrig mer reta Sigrid för att hon blir röd.
Har fan bränt sönder mina underarmar, de är rödlila.
Ska sminka över dem imorgon på kulturdebatten, ser ut
som jag har lekt med skållhett vatten och typ "ehehehe vattenkreeeeeejg"
på härlig östgötska. Näe! Karma.
lsfnmlsf
Radarparet.
Ser ganska ruttet ut, men det är pure love.
Jag har blivit så jäkla klängig på Jonas på senaste.
Men jag har aldrig träffat någon som han i hela mitt liv.
Han är lugn, förstående, intellektuell, busig och rolig.
Det jag har saknat med förhållande är just den där "teamkänslan"
då man vet att man alltid kan lita på den andra parten att ställa
upp. Det kan handla om allt från en kram till bara någon som lyssnar.
Btw sa Jocke i min klass idag "var det din pojkvän jag såg dig gå med förut? du går bakåtlutad och han går framåtlutad" hahaha. Maria har ju alltid sagt att jag putar med könet när jag går, hahaha.
Charming att vifta med blomman när man är ute och går, ba tja läget *putar med könet*.
Hur skulle jag då gå om jag var en jonkare? Haha typ ligga ner och gå.
Det har iofs hänt, som när jag faceplantade på sjukhusbron och trodde jag stod upp och fortsatte gå. Eh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0