Pissed

Nu ska jag berätta en sak.
I höstas hamnade jag på en dekadent födelsedagsfest á la korvfest och efter några cider och sen några öl vidare hittade jag någon som jag tyckte var rolig att prata med. Vi kom bra överens och jag minns bara att jag
presenterade mig som "alqaida with da a-bombs" (en grej jag kär på fyllan då jag pekar på mina boobs
när jag säger "a-bombs", mycket populärt). Dock fick han säga sitt namn tre gånger och jag var väl inte så
värst intresserad av hans uttalanden eller så, som vanligt. Jag beslöt mig för att gå till damernas och pudra
näsan. När jag kommer tillbaka sitter det en blond snubbe nästan i hans knä, jag skojar inte. Jag sa något i stil
med "öh, jag satt där", får bara en dryg blick tillbaka från den blonda snubben. Jag sätter mig på en trädgårdsstol
bredvid (bör tilläggas att festen var inomhus). OCH VAD GÖR DE? DE BYTER NUMMER MED VARANDRA! Jag blev skitsur. Började inse att den blonda snubben som såg ganska metrosexuell ut var en bitch. Inte för att vara sådan men han kändes lite fjäskig och som att han spelade med sitt utseende. Han ser ganska bra ut, inte i mitt tycke, men han ser ut som en groomer. Det var skitstörigt att känna sig bortbytt mot en faggy fag fag som alla sa "neeej, han är inte bög! han är bara en snäll kille", my ass. MIG LURAR DU INTE! Min nuvarande var på samma fest, lite pinigt, men han vet ju om just den incidenten och vad jag tyckte om faggy fag fag.
Idag så var jag och min boyfriend och handlade och vi sprang in i en gemensam vän som är barndomskompis eller liknande med faggy fag fag. De var där och handlade tillsammans. Vi stod och pratade med den gemensamma vännen och helt plötsligt kommer det en hand på min boyfriends överarm som liksom stryker honom över hela armen och sen hör man en mesig mansröst som säger "heeeeeeeeeeeej". GISSA VEM?
Jag kände mig rätt lugn, men sen insåg jag att han faktiskt går på alla killar jag är med.
Vad i helvete? Ska jag anta utmaningen!? Vad vill han?!
Jag var inte särskilt förtjust i blonda killar innan men det här är ju bara för mycket.
Känner mig lite hotad.

Kommentarer
Postat av: Hanna

hahah, sjukt! känn dig inte hotad dock. :P

2011-03-11 @ 19:20:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0