both of you bitches can come and suck my doggy dick

Igår blev det tjafs i tvättstugan med mina grannar som jag förövrigt umgåtts lite med.
Jag hade algt in tvätt, finally efter 3 veckors springande upp och ner för att se så maskinerna var tomma,
överlycklig springer jag ner och möts av paret from hell som:
1. Plockat ut min tvätt och lagt den i en korg?
2. Tvätten hade gått klart med max 3 minuter (hur fan hann de tömma båda mina maskiner och sen sätta igång sina egna?)
3. Jag möter dem och säger "eh ska ni tvätta? jag tvättar nu!" och de pekar att de lyft ur min tvätt. Jag blir vansinnig
och skriker på dem men de bara skrattar åt mig. Jag berättar att jag inte tvättat på tre veckor och de bara skrattar och säger att tvättstugan brukar vara ledig mellan 00-02. Idiuts.
Jag skriver på Facebook att de kan brinna i helvetet, för det där beteendet är ändå bara cp = skiter fullständigt i.
Får ett argt svar om att jag är omogen och at det var så synd om dem för de tränar 1-2 gånger om dagen och att de inte hade några rena underkläder och att båda har haft tentaplugg.
BUUUUHUUUUU :'(
Vi är cirka 18 hushåll som ska dela 3 tvättmaskiner och två torktumlare, det är hushållsmaskiner. Det här betyder att tvättstugan ALLTID är full och upptagen. Man måste vara snabb som fan för att få tvätta. Jag skulle aldrig få för mig att röra någon annans tvätt = inte min grej att tafsa på andras underkläder. Jag hade inte tvättat på 3 veckor. Jag tränar inte 1-2 gånger om dagen, men om jag skulle göra det så skulle jag fan kunna ha på mig samma kläder igen för att inte tvätta allt hundra gånger. HON BOR INTE ENS HÄR EGENTLIGEN!!! Hon är inte skriven här, hon bor hos sina parents utanför... HAN bor här, så vafan ska hon tvätta här för? Om hon inte har rena underkläder och två av tre tvättmaskiner är fulla så kan hon åka hem till sig och tvätta = DEN MÖJLIGHETEN HAR INTE JAG. Jonas bor hos mig, men jag tvättar inte hans kläder, visst någon tröja eller så ibland men han har inte en hög med smutsiga kläder som ska tvättas här. Och vem fan har inte haft tentaplugg? Jag hade tenta i fredags.
Så jävla respektlöst och egoistiskt. ALLA är i samma situation, men de anser att jag är larvig som gör det "till en grej". Jag var först, det var MIN tvätt.
Det kan de tycka, att jag är larvig, och de kan slicka min håriga fitta på köpet.
Pz out

Kommentarer
Postat av: Bea

Konstigt att ni inte har ett bokningssystem på tvättstugan.

2011-03-30 @ 14:41:41
Postat av: ida

hyresvärden sa att det inte var en idé att sätta upp en massa regler som ingen ändå följer = anarki

2011-04-01 @ 15:39:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0