Stulet från Elli

Var är din mobiltelefon? Bredvid Jonas säng
Var är din andra hälft? Ute och hämtar snuset han glömde.
Din mamma? Jaru
Din pappa? Jaru
Det bästa du vet? Att skratta
Din dröm i natt? Att Adam visade kuken för mig och den var en orm :( 
Din dröm/ditt mål? Få ett jobb jag tycker är roligt och gifta mig om ett år.
Rummet du är i? Jonas "gamla" rum i robothuset. "Som ett modernt slott" - Siri ang. robothuset.
Din hobby? Får nog säga att jag gillar att festa, shoppa, mysa och ha roligt. 
Din skräck? Just nu? Att jag har fått en hjärnskada och kommer bli störd. 
Var vill du vara om sex år? Utomlands med Jonas eller hemma med Jonas och våra djur :D
Var var du igår kväll? Hemma hos Jonas
Vad är du inte? En bra gäst. 
En sak du önskar dig? Att jag inte kommer bli hjärnskadad for life.
Var växte du upp? Tyllinge
Det senaste du gjorde? Läste lite bloggar
Dina kläder? Mjukisar från Odd Molly & en WESC- tröja
Din tv? Min? 32"
Ditt/dina husdjur? Trixi :( My dog had a stripper name
Din dator? Används sällan :O Jonas dator är bättre
Ditt humör? Yr?
Saknar någon? Massor 
Din bil? Nee
Något du inte har på dig? En hatt 
Favoritaffär? Nelly 
Din sommar? Kommer bli kickass + awesome 
Älskar någon? Oh ja!
Favoritfärg? Grön
När skrattade du senast? NileCity när Sudden sa att en växt hade dopat sig i Botanisk thaiboxning med bladglans :D 
När grät du senast? Förut p.g.a. hjärnskakningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0