Oj oj...

Det hände en olycka i fredags. SÅ typiskt mig och SÅ jävla pinsamt.
Det hela slutar med att jag säger "Jag lämnar dig nu. Hejdå Jonas" till
Jonas för att precis efteråt bli medvetslös. Ja, jag var helt tvärsäker på att jag
skulle dö. Jonas fick släpa in mig i badrummet, klä av mig, bitchslappa mig,
"älskling! titta på mig! titta på mig! älskling? ÄLSKLING? titta på mig!".
Efter några minuter med hjälp av att spola kallvatten på mig, hade jag vaknat till
lite för att sedan rulla ögonen bakåt. Fresh.
Har blåmärken överallt och typ sju bulor överallt på huvudet.
Mitt balanssinne är åt helvete, allt snurrar, mina ben somnar och jag har antingen drabbats
av en hjärnskakning eller en mindre hjärnskada. Hoppas på det förstnämnda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0