HELLU!

Jag börjar bli piggare men jag har gjort mig själv en otjänst.
Antagligen har jag varit för stilla med nacken så jag är typ stelopererad :D
Fast jag hoppas att det bara är att jag sovit dåligt.
Efter lunch ska jag nog dricka lite té med lilla Martina och diskutera livet.
Myys!
Siri har kommit tillbaka från Asien, awesome. Hoppas att hon ringer mig
ikväll eller åtminstone svarar när jag ringer. Vi har ju haft lite kontakt och så.
Så jag vet ju vad hon har styrt med. Hon verkar ha haft en helt underbar resa
och det unnar jag henne verkligen. Hon skaffade jobb direkt efter studenten
och jobbade konstant i typ 4 år, så jävla duktig. Jag har saknat henne väldigt mycket :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0