Tänker att alla vill läsa det här

1. Stänger du av mobilen när du sover? Nej, jag är inte psycho..
2. Vem såg dig senast naken? Ehe!
3. Hur såg du ut på högstadiet? Pubertal, med allt som det innebär (lönnfet, inga ögonbryn och arg)
4. Hur kommer du se ut om tjugo år? Som den sexiga kaninen i Bambi
5. Hur var du på dagis? Tyst & söt 
6. Hur är du att ha som arbetskamrat? En såndär störig som bara hatar allt 
7. Har du celluliter? TYDLIGEN! Upptäckte det på lördags på ett uteställe......
8. Biter du på naglarna? Ja
9. Har du något handikapp? "Jag är socialt handikappad, MEN DET BETYDER INTE ATT MINA BARN KOMMER BLI DET!"
10. Är du rädd för att få hängbröst? Nej
11. Tror du att gud är en man eller en kvinna? Eh?
12. Svär du? Yes
13. Är du trevlig mot Jehovas Vittnen? Nej
14. Hur homo är du på en skala 1 - 10? En trea på den 
15. Tror du på utomjordningar? Ja, daaaah!
16. Om du var tvungen att välja en maträtt som du måste äta varje dag livet ut? Sushi
17. Vilken mat är den största missen att bjuda dig på? Whiskey & cola 
18. Har du blivit arresterad? NOPE! I'm good
19. Ljuger du? Alltid
20. Har du kysst en polis? Nej, jag tänker fan inte göra det heller
21. Är du rädd för Securitasvakter? Eh, nej? 
22. Har du någonting att dölja? Ja
23. Vad har du på din nyckelknippa? Voodoo-docka, star wars-grejer och kapsylöppnare 
24. Är du / har du varit gift? nej
25. Skulle du gå upp klockan tre på natten för att hämta pojkvännen från krogen? Nä, finns taxi.
26. Kan du laga cyklar? Nej
27. Kan du fixa med bilar? Ja
28. Brukar du köra om? Jag är CRAZY 
29. Kan du baka bröd? Ja
30. Vet du hur man frostar av en frys? Ja
31. Vilken tvserie skulle du helst leva i? It's always sunny in Philadelphia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0