QUESTIONS

FRÅGOR

Ditt fullständiga namn:
Ida Anna Linnéa Blomstrand
En hemlighet du nu tänker berätta: Jag har otur gällande allt och mår dåligt när gamla killar hör av sig
Någonting du vill att alla ska veta:  Att jag är jävligt bra
Någonting du vill ändra i världen: De nationella gränsernas betydelse
En dag du alltid kommer minnas: När jag hade en asbra dag när jag var 7 :P
Någonting du ser fram emot: NATION 22
En vän som vet mest om dig: Siri
Någonting som betyder så mycket för dig, att du skulle dö för det: Min hjärna
hur många/vilka:  Cirka 10 personer som jag tycker tillför världen någt speciellt

ÄRLIGHET

Har du sagt hora till en lärare: Haha nä!
Har du legat på sjukhus, på grund av narkotika eller någon annan sorts drog: Nope
Tar du droger:
Har du svikit någon: Ja
Har du tänkt tanken att mörda någon: Ja

FRAMTID
Vill du ha barn:
Kommer dina betyg vara tillräckligt bra för att gå vidare till gymnasium: eh?
Vill du gifta dig, och med vem: Ja, men är inte det läckraste vita köttet ute på marknaden.
Finns det någonting du vill göra innan döden: Fixa saker
Är det någonting du absolut vill undvika: Undermänniskor och gamla ragg (same shit)

KÄRLEK
Tar du kärleken på allvar: 
Jag vet inte?!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Jafan
Tror du någon kan leva med samma person resten av deras liv: NÅGON kan kanske det, jag vet inte hur det är med mig själv :)
Har du vart tillsammans med någon, och trott att en dag kommer ni 2 vara gifta och ha barn: HAHAHAHAHAHAHA! NEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!
Är du singel:  Yes
Vill du vara tillsammans med någon: Typ inte

RÄDSLAKänner du att någon/några går för långt: Njae?
Har du känt att någon förföljer dig:  Jafan
Har du blivit överfallen någongång:
Går du runt och undrar över att hemska saker ska hända: Bara efter någon film
Tror du att det finns svar på saker där ute som du inte kommer gilla: Alltså?! Klart.
Är du rädd att folk ska uppfatta dig fel: There's only one way.

LYCKA
En enda fråga, ett enda svar...
är du lycklig: Nyfiken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0