Pissdag?

Näe, fyfan för en dramatisk och jävligt olycklig morgon.
3 veckor av amazing till noll.

Ibland funderar jag på hur jag blev crazy... på något sätt har jag väl alltid varit det.
Men det var nog när jag inte längre försökte anstränga mig för att dölja det och nu
kan jag inte längre kontrollera mig själv. Som Venom i Spiderman! Sen bara vaknar
man en dag och tänker "jag är galen".

sfnafmsgfm

aa, jag har blivit en slags ikon.

dggd
eller bara vuxit fast i min tefööön
rgdgg
eller i min data computer camera

gdgdgdgdgdg
men även solen har väl sina fläckar, I guess.

VEM FAN KOM PÅ DET UTTRYCKET? fucking nerd.

Har ni sett Little Britain? Jag är superförälskad i Sebastian (assistentbögen).
När han stormar in och sjunger Christina Aguileras låt Beautiful, ehe.
Jag vill också ha en sådan dramatisk bögkompis... jag drömde att jag hittade
en extatisk bögkompis som ville läsa filmvetenskap med moi. Men jag har inte
hittat honom än, har faktiskt inte träffat någon homosexuell. Det närmaste var
väl en kille från Turism som sa att han önskade att han var bisexuell för det
blev större utbud då. Iofs blev jag inspanad av en liten söt bisexuell tjej med dreads,
kanske för jag hade min sjuksköterskedräkt och jag sa "scheexy" till henne, via hennes
kompis. Najs?

- Det är väl nu på högskolan man ska "experimentera"?
- Sett för mycket highschool-filmer?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0