hrmhrm

HAHA! Det var en tjej i min klass som klippt ut röda pappershjärtan och gav till sina polare
innan lektionen... så stod min polare där när hon delade ut dem.
- Här till dig... här till dig... här till dig.
Men min polare fick inget hjärta och bruden sa inte ens något, HAHA FYFAN VAD PINSAMT!!!
Och vem klipper ut pappershjärtan och ger till sina vänner på Alla hjärtansdag när man går på HÖGSKOLA?
Fick besök igår av min toyboy.
Han: Kan vi inte mysa?
Jag: Ska bara se klart det här på TV *klappar honom lite på armen*... OMAJGAD JAG ÄR EN MAN!
Jag: Hahah ska du till KÄRLEKEN imorgon på Alla hjärtans dag? (ett område i Halmstad)
Han: Jag vet inte...
Jag: Hahaha! Jag ska lätt till Kärleken imorgon. "Ta mig till kärlek"... HAHAHA!
Han: Vi kanske kan se på filmerna imorgon?
Jag: ... Va? Nä
Han: Ja, fast jag lovar inget.
Jag: Nä...
Han: Eller?
Jag: Ehm, kanske...
Jag: *sliter och drar i honom på skoj* NU ÄR DET ALLA HJÄRTANS DAG!
Han: Jag är ingen romantiker, förvänta dig inget.
Huahuahua! Vi är ju bara vänner, men tror att han tror att jag är kär i honom.
Men jag tror fan att han är kär i mig, eller? eller? eller? Nä, det tror jag inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0