Haha!

Så ringer "min dejt" mig igår morse och erkänner att han har hånglat och sovit med någon brud.
Jag tänker "aha jag också". Nevermind. Nästa dag d.v.s. inatt kommer han hit och säger att han är kär
i en annan brud. Har sett kort på henne.......
XD

Alltså tänk er ett fetto... med piercing snett över överläppen. Färgat rödlila hår.
Buskiga, breda ögonbryn. För mycket smink och vitt läppstift. Oh maj gad!
Det här är nästan oslagbart! Jag började skratta direkt. Jag har inget groll
med henne, bryr mig faktiskt inte alls. Men det här är FÖR JÄVLA BRA!
Alltså hon är typ 20 och ser så jävla misslyckad ut. Det är fan det värsta jag sett.
- Jag är kär i någon annan
- Jaha
- ... Mm.
- Vem?
- Sofie, heter hon.
- HAHAHA FETTOT?!
- Men sluta nu!
- Men hon är ju skitful
- Nej, lite söt
- Ja, kanske på valkarna... på ARMEN! HAHAHAHAHAHA! Men det är tur att du hittat någon på din nivå.
- Men du är kär i min kompis!
- Ja, både du och jag är kär i två fetton HAHAHAHA
Jag fattar inte vad fan han håller på med. attention whore

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0