En ny jävla kille

Dejtar en kille nu...

Han har fått för sig att jag är jättekänslig och inte har något att göra förutom att sitta och vänta på honom.
Alltså, jag har ingen aning om vad han håller på med. Allt detta för att jag blev sur när jag fick vänta på
honom i 8 timmar i söndags, ma gad. Liksom klart man blir sur, skulle bli lika sur på vem som helst för det.

- Ska du komma hit och äta våfflor?
- Ja, jag kan komma bort en stund när jag är klar. Men jag har lite saker att göra sen dock, så du vet.
- Jamenja, jag ska bort vid 7! Det vet du ju. GAD DAMN! Tänk om jag skulle hålla på sådär!
- Ja, då hade det klickat.

STÖRIG...
"Oh look at me, I'm so very important and special"
Fy helvete! Jag borde verkligen sluat dejta...
alejanananananadro
I have no passion, no patience and I hate waiting... Hoe, get your ass in and let's ride.
Men det är en ny stad och nya människor.
I haven't seen so many hoes in a long time, I wanna make 'em all mine.
I could have another you in a minute.

Sms-konversation:
Jag: Okey, du kan få komma hit men bara en liten stund. Jag har saker att göra så du vet, så det får bli en snabbis. Jag vill inte att du ska bli ledsen.
Han: OKEJ
Jag: Bli inte så nu, du vet att jag tycker om dig.
Han: OK

AHMAGAD, jag dejtar en teenager... eller 21 eller vad han nu är.
Fuck him... did his homie before him anyways.. ehe.
Baby did a bad bad thing.

Kommentarer
Postat av: Maria

-vad gör du ska vi ses?

-ja

2011-02-12 @ 13:48:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0