Ehe overkill

Nu är det lite drama in paradise igen, fänsen...
Vad tror ni händer? Jag sätter mig helt fredligt vid datorn, okey nästan,
loggar in på fasebuk och ser att jag fått mejl. Tänker att det antagligen är från Elli
eller något event, men vem är det från? Jo, min gamla "pojkvän" John.

"Tjo ida!
Må komma som en chocker, men jag tänkte kolla om du hade lust att ses någon dag.... förstår att det e en lite knepig fråga, men jag tänkte WTF, inget att förlora..."

Anledningarna kära fäns:
1. Han och hans tjej vars namn rimmar på Hermelin (hehe) har gjort slut. denna är faktiskt sann.
Och han vill antagligen hämnas genom att übersexa mig, men det får han inte.
2. Han har börjat skjuta heroin (inget att förlora)
3. Han vill ha tillbaka sina pengar

Tappat livslusten? 4,5 år sen dumpade jag honom, på ett riktigt elakt sätt.
3,5 år sen jag bad om ursäkt. 2,5 år sen han ville prata snusk medans han tjej låg och sov.
INTE OKEY!

Det är ju inte första gången ett ex kommer tillbaka såhär, eller gammalt på gång eller gammalt ragg eller whatever. jag hatar mitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0