Fuck you and all that you stand for

Färgade håret, det blev orange eller riktigt neongult.
WHATEVER! Bad karma.
Jonas har flyttat in hos mig nu på riktigt.
Det känns jättebra. Vi börjar få ordning på lägenheten.
Har lite morgonångest. Jonas gick upp tjugo i sju och jag
kunde inte somna om och när jag tittade ut så är det spöregn.
Åskade inatt. Vet inte vad det är med min lägenhet, den är nog
sjukt lyhörd och sen har jag fönster längs en sida, så när det åskar
och blixtar så är det som att sitta på första rad.
jlafjal
Förövrigt är Kanye West en idiut.
Och varför blir jag alltid gasig när jag sovit för lite?
Det är som att all gas bara samlas upp och sen mår jag illa.
Så jävla vidrigt.
yeah, on the catwalk
Jooonas, Jonas, Jooonas, Jonas, Jooonas, Jonas, Jooonas, IDA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0