Underbar dag

Hej allesammans! Idag har varit en helt underbar dag.
Min grupp har kompletterat uppgiften, jag bidrog lite.
Hoppas hjälpen dög för dem, men jag hade världens bästa grupp.
KASI AB <3
Käcka Karin - Göteborgspinglan med snygga outfits och bra humor.
Angel Ashley - En bra teamworker som alltid ställer upp på allt och alla. En riktig klippa.
Sexiga Sigrid - Hon som förför föreläsarna och knockar oss alla med sitt utseende (även nu som redhead)
Idiut Ida - Jag som oftast flackar runt och inte fattar något men som får ut en bra mening 1% av fallen, tihi.
kfnsdös
Men jag har lyxat som fan idag. Betalat hyran, roadtrip med babylove,
bjuden på lunch av babylove (Lenas kebab = asgott), jacuzzi i typ 2 timmar,
kollat på alla kanaler jag inte har hemma, druckit cola, ätit godis, babylove
lagar laxpytt åt mig, spelat spel, pratat med mamma och snart får jag se
på skräp-TV och äta laxpytt samtidigt och dricka cola. Älskar livet<3<3<3
Sen ska vi se på Batman, aa den med Ledger, för jag hatar hur den blev hajpad.
iPad är också en jävligt hajpad sak, ehe. Iaf ska äta lökringar sen också.
dada
OBS! (Gammal bild)
Jag väger numer 57 kg, chaos & hell.
Tänker att det bara är hormoner och fortsätter som vanligt och hoppas allt löser sig själv, tihi.
*Fet på insidan*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0