RUN TO THE HILLS

Ibland är man bara så jäkla awesome, som när man klätt upp sig med kjol
och ens boyfriend säger "Nä men vad fin du är i kjol, du ser inte lika 'hood' ut"...
Punkt punkt punkt...
Men ändå så slutar det med att den där Ante bjuder på sprit och jag spyr ner
deras toalett in the partymansion, samt något träd i någonslags våldtäktspark
och min egen toalett. Inte rättvist. Särskilt inte när ens supersnälla och underbara
pojkvän får stå ut med att jag beter mig som en sårad soldat när jag ligger och
spyr. "You have to go on without me, save yourself! Remember me as a hero!"
ljmls
Ni ser hur skeptisk jag var innan festen (fast det kan bero på monsterlipplumper, I dunno)
lamdl
Och här kastas ni snabbt tillbaka i den gråa miljö vi har valt att kalla "vardagen".
Nu måste jag skriva ett argumenterande tal om att stoppa licensjakten på vargar.
Jag gillar de små kräken bör jag erkänna och det är fan inte okey med den här jävla häxjakten
på djur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0