Missöden

Ibland kan jag få panik över killar jag dejtat i fornhistorien.
Igår åkte jag bil med Jonas och insåg paniken med att jag aldrig vart så lycklig
och känt mig så team med någon kille innan. Vi är lite klängiga och sitter ihop,
men vi är mer än bara ett sånt där par som egentligen inte har något gemensamt.
Vi har massor med gemensamt, mer än vad jag någonsin haft med någon annan dude.
Allt är liksom kul. Ibland säger han klumpiga saker, men det är liksom hans grej.
Inga allvarliga saker förutom att han säger lite roliga saker ibland.
..
Citat från tidigare objekt:
"Vem är Asperger?"
"Jag har kollat igenom ALLA dina Facebook-bilder"
"Jag är socialt handikappad, men bara för att jag är det så betyder inte det att mina barn kommer bli det!"
"Jag får ligga när jag vill"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0