Listen they call me genius, I run the show.

Okeey, för att sammanställa nattens jävla actiondröm.
Jag drömde att jag fick vallmofrön blandat med tjack av en tjejkompis.
Jag frågade varför jag skulle ha dem. "För man blir skön".
Hon ville att vi skulle dela, men jag ville inte att hon skulle ha (närig jävel?).

- Men du kanske ska dricka lite?
- JAG TÄNKER ALDRIG MER DRICKA!
- Eh? Varför?
- FÖR JAG ÄR MED BARN!
- Oj...
- Man kanske säger grattis?!

Fan vad ställd jag blev. Haha som att jag bara:
"SHIT! Grattis, vännen! Du som inte har ett jobb, eget boende eller pappa till barnet ska alltså
skaffa en liten unge. Fan vad härligt! Vi får bara hoppas att du hinner gå klart gymnasiet.
Fjärde gången gillt? Hehe fan vad sött med en liten bebis som accessoar!"

höhöh
*TAR POSEBILD I SKOLHISSEN, SÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖT*
Haha, min hand? Ödlehand.

Annars då? Jofan, tack som frågar.
Går runt och är allmänt superhunkig och butchig.
(Mjukisbyxor och inget på överkroppen = snyggt)


lkfäö
Höhö påtal om barn. Jag som 3-åring.

Kommentarer
Postat av: Världens Bästa

wneeh luggen

2011-04-11 @ 14:19:44
Postat av: Världens Bästa

Wneeh för att du lämna mig ensam på fasebuuk

2011-04-11 @ 14:21:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0