Kärnfamiljen goes WT

Eftersom stadsbussen inte längre är ett alternativ på grund av bra väder, för mycket pubertalt tjafs, jonkare och alkisar så bestämde jag mig efter en fika nere på stan för att gå hem.
När jag är fem minuter hemifrån så ser jag att en familj utanför ett flerfamiljshus där kvinnan i huset
står och pratar med något som måste vara en tjejkompis. (Jag antar detta på grund av att båda såg ut
att vara i samma ålder och hade enorma tuttar och liknande kläder). Det springer omkring småbarn överallt.
Kompisen håller en unge i handen och två barn sitter på gräsmattan och några springer runt sin mamma.
Precis när jag går förbi så säger kompisen till sin polares barn:
- Visst är det kul att din mamma och pappa är ihop igen!!!??!!
Alltså barnet var typ 3 år gammal!
Självklart svarade inte barnet... vad är det för fel på människor?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0