Huahua

Sitter nu i min boyfriends robothus och väntar på honom.
Han är bäst och köper snus åt mig <3
Jag vågar typ inte röra mig för det känns som att saker antingen är larmade eller K-märkta.
Ja, huset är K-märkt.
Pratade med hans mamma för första gången igår.
Hon var rolig.
Nu kom han tillbaka med mat och gör kaffe i en robotmaskin.
Låter som ett rymdskepp = jag fattar noll.
De där pojkarna som utsatt en 6-åring för sexuella övergrepp?
Satt och läste lite om det på flashback och de börar genast prata
om i vilket slags område det skedde och genast drar de till med att
det måste handla om invandrarbarn som gjort detta.
Barn leker ofta ut saker de själva har varit med om och det spelar ingen roll
var man kommer ifrån. Kommer någon ihåg den där lilla brittiska pojken
som blev mördad av några äldre killar? Det är ingen fråga om etnicitet,
det är en fråga om falluckor i det sociala skyddsnätet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0