Fame

Alltså en sak som jag funderat på...
Ju mer skit man får höra om sig själv, både sant och falskt, desto mer famous känner man sig.
Kan vara allt från "Jag är ingen hora" till "I did not have sexual relations with that woman".
Sex är så tabu, men det är väl så media vill måla upp allt.
Tjejer är slampor och killar är otrogna.
Sen känner sig alla tvingade att försvara sig och köra den där "jag är faktiskt en bra människa".
Argument, uppmaningar och ännu mer, fast egentligen är alla lika kåta på uppmärksamhet.
All attention är bra attention? (förutom pedofili, tidelag och sexköp).
sök,fös
Jag hade en dröm i natt om att jag träffade Martin och Klas från min gymnasieklass.
Jag blev så lycklig när jag såg dem så jag började gråta.
De var verkligen underbara, mina freaks :)
Sen såg jag att Andrea och Oscar från den klassen funderat på att samla ihop några stycken i
sommar från gamla klassen för en fest eller något. Ska vi slå vad typ 1000 spänn
på att ingen kommer höra av sig till mig? Men det som stör mig ännu mer är att vi är flera stycken
som inte ens kommer få veta om det. Så jävla elitistiskt i den klassen, de med bäst betyg och
mest mainstream. Saknar inte den klassen ett dugg, trots att den hade sina pärlor.
HOCKEY, MVG, VERO MODA, CARMEN OCH VAD FAN DET NU MER FANNS! TVI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0