Face squash

Jag har inte så mycket att delge er, kära läsare, var och handlade förut.
Är så jävla happy att min boyfriend har bil tillhands vissa dagar.
Underlättar massor med kraft och energi. Sen har vi ganska kul när vi handlar.
GÄSP! Jaa, varför började jag blogga igen när jag skaffat pojkvän typ? Idiut...
ögködgk
Fucking Google Chrome! Man kan inte göra nytt stycke, ska man liksom skriva fem olika inlägg på en dag?
Ja, kanske om man är famous. Nu undrar ni vad fan det där är för jävla bild att lägga upp. Ingen särskild då de flesta brydar man ser ute en fredag har på sig betydligt mindre och mer avslöjande.
dadad
Jag och min honeypie tog en liten roadtrip igår för att roa oss.
Hur roar man sig mest? Jo, vi letade upp skräckhuset.
Det där S/M-huset utanför Halmstad, hehe. Men de som bodde där
hade väl tröttnat på att folk ville se det så de hade lagt ut stockar.
Ja, det kanske var lite WT att vilja se men det var lite spännande att
se en brottsplats IRL. Sen åkte vi till Laholm, inget att se.
Nyss flög det in en fågel i rutan. ROBOTHUSET HAR FÅGEL!!!
Måste dra ;) Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0