Awesome

Sådär, nu efter 2,5 sidors slitande med en dålig bläckpenna är jag klar med det.
Jag tänkte skriva "skiten", men det är fan inte skit jag har skrivit utan mina egna åsikter.
Älskar att man får plugga på seriöst nu på högskolan även fast jag inte är skolmogen.
Förra kursen var ett jävla helvete om man nu får använda så många interjektioner i
ett inlägg. Konstigt nog gick det bäst på ekonomidelen på tentan för mig även fast det
i slutändan blev ett stort jävla U. Ett U som i "U SUCK". Hej och hå omtentenivå.
lmasfmls
Första natten på länge utan min baltiska beauty :/
Vi har liksom träffats sen dess sovit ihop cirka varannan natt.
Sista 1,5 månaden har vi sovit ihop nästan alla nätter och det är fan jobbigt
att vara utan honom. Vi lunchade nere vid Östra stranden idag, hade gjort mackor,
köpt kaffe/pucko/mer på macken. Han stöttar mig, vi har kul och han är det bästa jag vet.
He completes me. Känner mig helt handikappad utan honom.
Ja, "gulligull" tänker ni och det är så det är. I <3 Jonas :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0