Ameh guuu

Jonas och jag köpte fika igår för över 100 kronor (Jonas köpte en asdyr bakelse till sig själv).
Sen åkte vi ut till Tylösand och satt där och fikade i sanden och bara njöt av världens finaste väder.
Sen såg jag en ödla och ville åka hem.
Jag är fan kickass + awesome på att laga mat.
Igår gjorde jag grekisk sallad, utan oliver fast med kyckling.
Försöker lära mig att lägga upp snyggt på tallriken.
Det var rätt jobbigt att göra egen "marinad" och jag trodde såsen skulle bli kaos.
Blev helt okey, ganska medelhav och väldigt mycket grönsaker.
...
...
...
Jag och Jonas bytte påskägg förut, eller först gömde vi dem för varandra. Hihi.
Idag blir det kött och potatisgratäng ehe. Kanske grilla ikväll? Om inte Ante super ner mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0