UÄHÄHÄHÄH

Haha insåg nu att jag skrev till en person igår att jag var kär i honom, fast jag inte är det. Hela situationen känns lite ";ppPppPPpppPp".


HAHAHAHA!

ALi säger:
hej igen
har jag sagt vilken skön och fräsch bild du har?  
alqaida caprisonne.blogg.se säger:
Haha den där gamla trasan?
ALi säger:
haha så du säger, det ser riktigt bra ut  
alqaida caprisonne.blogg.se säger:
Är nog bara en bra bild ska du se, man ska inte tro på allt man ser

Ugh. Alltså jag har blivit så brutalt ful.
Kanske alltid har varit, men nu är det fan kris.
Knappt så jag vågar gå ut. Vill stanna här i klocktornet.
Och jag fiskar inte nu, utan det är bara så det är.


Kommentarer
Postat av: Bea

Säger bara en sak: fysiskt förfall 2010, fast du ingår inte där. Jag ser ut som white trash. Dessutom har jag megafett hår just nu med.

2010-05-10 @ 17:53:29
URL: http://shutupandsuck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0