Uuusch

Näe jag lyssnar inte på olycklig kärleksmusik för att Carl är i Tunisien, bara så ni vet.
Det ger däremot karaktär till min annars så otrevliga attityd.

BUT THEY'RE NOT FOOLING ME
I KNOW IT ISN'T TRUE
I KNOW IT ISN'T TRUE
LOVE IS JUST A LIE TO MAKE YOU BLUE


I'm blue dabbadi dabbada

Haha förra helgen hade jag tydligen haft ett beef med någon snubbe på Palle,
så hade Bea sett det och sen kände hon snubben.

Jag: DU ÄR SOM EN BLODIGEL!!!
Han: Vaa?
Bea: Näe, han är så söt!

Jag hade tydligen backat och sagt:
- Bea, jag har tappat all respekt för dig.

Efter det hade han sagt:
- Jag snackade med henne för några år sen, förstod inget då, förstår henne fortfarande inte.

Sen skulle Bea försöka förklara vem det var, jag fattade ingenting. Hade ingen aning
men sen såg vi honom och han var sjukt lik ett hångel som jag fick i höstas?!
HAHA och jag som är så bra på ansikten, så jävla kul. "DU ÄR SOM EN BLODIGEL!".

Påminnelse: Morotsjuice är sjukt jävla vidrigt.

Fick förresten 48,5 av 57 på provet i genetik, gött.

Kunde inte sova något i natt, sov typ 2 timmar.
Hade skaplig panik över provet, låg och memorerade uttryck.
Starkt av mig att ens klara det.

Kommentarer
Postat av: Bea

Hahaha, det kommer jag fan inte ihåg! Eller är det någon annan Bea? :P



Grattis till provet :)

2010-05-31 @ 19:16:00
URL: http://shutupandsuck.blogg.se/
Postat av: MAria

Eeeh förneka inte att det är Calle du tjuter för! Haha :D

2010-05-31 @ 20:08:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0