Meningslösa Måndag



Så jävla bra att tjuta till, eh...

Varför sitter jag här? Det kan man undra.
Vad fan gör jag med mitt liv? Det kan man också undra.

Men jag är glad över följande:
Jag parade ihop Siri och Carråh, och nu brukar de umgås hihi.
Jag vaknar till Aesop Rock- Daylight men inte Prodigy- Breathe?
Jag drömde att jag köpte påslakan i Perukiosken, glad att jag INTE gjorde det.
Jao, det är väl fint väder?
Jag vet vad jag ska skriva om på under uppsatsskrivningen.
Här sitter jag i Mimmis gamle byxor!
Att jag får mina kläder från H&M någon dag i veckan.
Jag är tacksam över att jag har vänner.

Tycker det är lite dåligt med:
Tjafs om onödiga saker.
Haha att jag drömde att Maria var arg och att vi åkte volvo.
Att skicka sms när man halvsover? Minns att jag skrev "I would do me"? WTF Crazy bitch.
Att jag somnade runt fem?

Jag vet inte mer vad jag ska skriva, känner mig ganska kass.
Det här med livet är nog inte för mig.

Saker som skulle underlätta:
Massage
Att bli klappad tills man somnar
EN HOBBY KANSKE
Sommarlov
En resa utomlands eller hundra
Vinna lite pengar
SOL
Knark, så jag håller mig vaken. typ ah.

höhöhöh

Kommentarer
Postat av: Bea

Du kan få en kram av määääääääääääääääääääääj

2010-05-03 @ 14:08:00
URL: http://shutupandsuck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0