Uh...

Så stod man utomhus med Tuula på rasten.
Vad händer?
Det börjar liksom svartna för mina ögon, så jag säger typ
"Äe, jag är lite yr", går mot en bänk,
vinglar så han får typ springa ifatt mig och fånga mig.
Leda mig till bänken och lägga mig på den.
Mammas kompis kommer, jag är typ väck,
mammas kompis kollar min puls. Min svenskalärarinna
kommer ut. Så jääääävla pinsamt.

Kids, don't try this at home.

Jag har ätit och sovit lite nu, men känner mig fortfarande inte hundra.

Tuula köpte en macka åt mig och gav mig choklad.
Calle gick förbi precis när jag återhämtade mig, men jag sa inte att jag hade varit nära
att svimma. Men han gick till Willy's och köpte en cola till mig för han tyckte att jag
såg så blek ut! Då blev jag GLAD <--- titta Calle en känsla! Nej, men det var supersnällt.
Men Calle är faktiskt väldigt, väldigt snäll!

Naturkunskapen går åt helvete, it's like that thank you very much! Fuck you very much!

Jag var tydligen likblek och hade världens största pupiller, snyggt.
Som en blandning mellan en vampyr och en menad i True blood?
Aah, verklighetsuppfattningen på topp. Men fyfan vilken bra serie.
Ska se det ikväll. Fo shizzle.

Jace Everett - Bad things

I don't know what you've done to me,
But I know this much is true:
I wanna do bad things with you.
I wanna do real bad things with you

Kommentarer
Postat av: Bea

:(

2010-05-20 @ 00:41:06
URL: http://shutupandsuck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0