Tvi!

DÖÖÖÖÖ
Fattar inte var killar får sin spännande charm ifrån, kan det vara från porrfilmer?
"Cockslappa ;)", så jävla efterbliven.
FUCK ALL YOU HOES!

Detta är en anledningen till att jag sparar mig.
Sen när alla andra styrs av sin sexualdrift i sommar så
kommer jag vara tredje hjulet och vara en dryg jävla apa!
När alla träffar sin pojkvän eller sitt ragg kommer jag stå ensam
med en pizzakartong i ena handen och ett baseballträ i den andra,
med en rinnande snus i käften och skor som man kan mörda med.
Förhoppningsvis kommer jag lukta gammal svett och ha dålig andedräkt.
Min kropp är mitt tempel, ett ohygeniskt fort fyllt av avsky och bakterier.

Fast jag kan ju erkänna att det finns en person som kan få tillträde,
och då skulle jag faktiskt fräscha till mig. En veckas sanering!

Kommentarer
Postat av: Bea

90 % av killar är ju typ sådär äckliga verkar det som.

2010-05-12 @ 10:33:54
URL: http://shutupandsuck.blogg.se/
Postat av: Maria

HAHAHAHAha vart hitta du honom/han dig? jag e avis. säg att han kan få mitt nummer ist. ;P

2010-05-18 @ 18:23:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0