Sömn & tåg osv

Wööööw! Somnade vid ett i natt.
Betyder att jag sov 3,5 + 3 + 8,5 = 15 timmar på två dagar.
Det är ju nästan bra?
Snart skola, ska försöka att inte svimma.
Men hela dagen igår mådde jag rätt skumt.
Så jävla pinsamt om man skulle göra samma sak idag.
Mamma är på någon kurs i Borgholm.
Carl Esping aka In Cesping kommer därifrån ju.
Jag sa en gång att Borgholm var en ö, en annan gång sa jag Bornholm?

Haha Calle och jag sjöng på den där låten om ett tåg och att om man har 50 öre så får man åka med.
Sen så sjöng han något helt annat på slutet?!
Och jag blev sur och sa något i stil med "Ja, för det är inte så att det har blivit som viskleken och att Öland fick höra den förvrängda? Förövrigt lär det ju finnas så mycket tåg på Öland vaa? Vet du ens vad ett tåg är?"

Får svaret: "Klart, den sången var det en ölänning som kom på: jag kan tänka mig att det är såhär när man åker tåg hehe"

Haha lät så jävla kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0