Ser man på

Fick tillbaka min uppsats idag som jag skrev i måndags.
Min lärarinna skrev:

* Innehållet passar bra till din rubriksättning.
* Du är duktig på att kombinera berättande med beskrivningar och att bygga
upp en struktur på texten, så mitt tips är att fortsätta skriva och därmed
kommer du fortsätta utvecklas!
* Glöm ej styckeindelningar.

(MVG)



Iiiiih :D
Då känner man sig lite som en gud.
Sen på vägen hem från skolan så insåg jag att min framtid som eventuell författare
är rätt körd ändå. Det är ju faktiskt bara Svenska A. Sen hade vi prov i Litteraturhistoria,
men jag tror jag fixade det hyfsat. Hoppas på MVG men det blir säkert VG - eller G+.
Jag har blivit dålig på att formulera mig.

Ska skriva ett arbete om alzeimers. Kommer bli runt 20 sidor säkert.
Särskilt med de artiklar jag har tänkt att använda också.
Sen omprov på Måndag i naturkunskap också. Men det förväntade jag mig
faktiskt. Så går det när man bara vill rita istället för att skriva ;)
Men det kommer säkert gå alldeles utmärkt ska ni se.

www.bjornsliv.blogg.se <--- måste ses.

Om en månad är jag fri, mina vänner!
Nu ska jag fixa ner en dikt lite snabbt och sen plugga.

thrash
Skapligt thrash, men vem bryr sig?
Inte jag, inte du.

Atmosphere - The woman with the tattooed hands
Hole - Nobody's daughter
Hole - Letter to God

"And I thank you man for everything
Sorry I’m so frightened about all of this
Oh I wish I could give you more


But all the lights are shining down on me
And I feel intimidated by it all"

Jag vill även passa på att tacka Bööb, mannen med majsburken, som har gjort mig kreativ igen! :)

Kommentarer
Postat av: Lia

Hej!

Svenskan kan vara krångel ibland :) Men super bra med MVH ju! Jag hade litteratur historiaprov nyligen. (Jag kommer ihåg en del av frågorna :P) Om det är samma prov iofs.

2010-05-05 @ 20:46:07
Postat av: Bea

Grattis :D Bara att hålla ut, för om en månad som sagt kan vi göra roliga saker utan att få dåligt samvete...

2010-05-05 @ 23:00:30
URL: http://shutupandsuck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0