OD

Skottpengar på mig.
Dödsångest som fan.
MEN SKIT SKA SKIT HA!

"Men det kommer väl sluta med att man vill ha en bra tjej, men det enda man får är någon som dig"
- Joel

Alltså jag är ett cepe, kan inte en stava. Fattar typ ingenting.
Sov alldeles för länge. Ställde klockan på typ 7? Vaknade 13.

gsgg
Något att se fram emot.

eeeeh?
Mamma aka Eva aka Ehva? Har tydligen startat ett posekrig med mig.
Ska jag anta utmaningen? Näää...

8 dagar kvar tills man får pengar man inte förtjänar.
Sen ska jag få ett par nya skor av pappa och ett par av mormor.
Behöver jag skor? Tydligen...
Jag kan säga att jag behöver nya byxor, elller iaf något som hjälper
mig med att sy in dem. Blir inte så jävla gött när jag gör det själv.

Fan, det var något assjukt igår, om jag minns rätt.
Något med musiken?! Alltså som att jag hade en stalker.

GAAH! Orkar inte tänka på det.
Nu får det fan vara nog med allt som har med sömn att göra.
PINSAM!

SISTA GÅNGEN, JAG LOVAR!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0