Naaajs

"Hej, Ida!
Förlåt att jag inte svarade på ditt andra mejl om din dikt på engelska, men det beror nog bara på att jag varit lite stressad och fullt upptagen av praktiskt arbete hela helgen.

Din engelska dikt är mycket fin och skickligt skriven, tycker jag. Imponerande, faktiskt!

När jag läste den första gången kände jag igen mig i någonting som jag då inte kunde identifiera. Därför ställde jag frågan till dig om du hade skrivit dikten själv eller lånat delar från någon annan. När du då nämnde Edgar Allan Poe, föll allt på plats.

Det kändes lite märkligt att du plötsligt skickade en dikt på engelska - det hade jag inte väntat mig. Du kanske gärna skriver på engelska, men det hade jag ingen aning om.

Det var verkligen inte min mening att göra dig upprörd, arg, ledsen eller heligt förbannad, Ida! Jag var nog lite klumpig, bara. Hoppas du kan förstå det!

Om du vill, läser vi och diskuterar din dikt på torsdag.

Lasse"

Kommentarer
Postat av: MAria

Men vad skönt! :)

2010-05-24 @ 19:26:31
Postat av: Elin

Härligt! Vad bra gjort av honom att be om ursäkt. Det hade inte alla gjort.

2010-05-24 @ 20:00:43
URL: http://elinastrid.blogspot.com
Postat av: Bea

GÖTT!!

2010-05-25 @ 03:49:16
URL: http://shutupandsuck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0