If man is five

Hej alla fäns!
Jag vet att det heter fans, men varför heter fan inte fan på engelska?
Fan typ samma sak som damn. Fan damn, fan damn. Van damme?

hellsalmfnslstympningfgsgcoooowboy
fsssfsfsbröstförstoringquasiwanted

Jaha, ett litet kollage då. Mitt liv som monster...
Inget djur skadades under plåtningen.
Schnaigeltooth & balthuvud.
Tackar och bockar.
Niger, som i Afrika.

Få se hur många läsare jag får nu:
BRÖSTFÖRSTORING
SILIKON

D-KUPA
LÄPPFÖRSTORING
KISSIE
BOTOX
FETTSUGNING

Jag vet vad ni ungdomar vill ha.
You're all the same!
SAME OL' AN OL' SAME

Kommentarer
Postat av: Bea

Får alltid småkramper i magen av din blogg



SNUSK-IDA!!! Hett hett hett

2010-05-16 @ 04:23:49
URL: http://shutupandsuck.blogg.se/
Postat av: Ida

Haha, men jag är ju retarded ;)



Smisk opp ma i brygga ;) GRR GRR MORR MORR ETC MJAU

2010-05-16 @ 18:01:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0