I just don't...

Jag har sovit för mycket.
"When I've been overthought and undercooked, that's when I need ME-TIME"

VARFÖR KAN JAG INTE BARA VAKNA IMORGON OCH VARA 65?!
Jag skulle vara så jävla cool som gumma.
Vitt långt hår, min näsa kommer vara ännu större, påsarna under ögonen kommer
räknas som handbagage om jag skulle få för mig att resa och all hud kommer hänga.
Jag kommer envisas med att ha en cigg hängandes i mungipan, eller ha en cigg i den
hängande mungipan. Stroke ligger ju i släkten. Jag kommer inte ha någon make,
men jag kommer inte vara änka heller. Inga barn. Så jag kommer säkert ha en liten
hund som jag ska mata med oxfilé men själv ska jag se ut som ett skelett!
Sen ska jag gå runt och prata med hunden och dalta med den. Alla ungdomar kommer
jag kalla för "gangsters", något som då kommer vara ett mycket förlegat uttryck.

Hämtade min nya tröja förut, fan vad oversize den var.
"Tjaa, jag är det nya partytältet med paljetter och shit"
Jao, det är exakt så jag kommer beskriva mig själv, lev med det.
Varför köper jag partykläder när jag ändå inte kan bära upp dem?
Fuck me. Jag är kass. Skjut ma!

svullen

Har sovit 12 timmar men vill sova mer.
Tror det kallas depression eller bara lite allmän dödsångest.

Jag läser era bloggar, men jag har inte kommenterat, sorry.
JAG ÄR EN DÅLIG INTERNETVÄN.

Kommentarer
Postat av: Lia

Ditt jag ska flytta finns de en tant som har den fetaste hunden jag sett. Hon matar den med korv för att få den att gå framåt! HAHAHA

2010-05-06 @ 18:31:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0