Fjant

Jaha här sitter man och lyssnar på olycklig kärleksmusik.
Jag vetifan om det heter så?

Aja, ska snart iväg till skolan, utan Carl :(
Lite tråkigt.
Alltså jag stör mig som fan på gloapan i min NK.
STIRRA INTE FÜRHELVEDE!

En annan fett störig sak:
Om en tjej och en kille dejtar, eller är på g.
Jao, alla ni som läser fattar vad jag menar.
Sen har man snacket "vad är vi?" och han typ
"eh, jag tycker om dej men..." poff. Okey,
tjejen fattar liksom att det inte funkade då.
MEN DET DÄR JÄVLA CP-BETEENDET NÄR DE
HÖR AV SIG EFTER ETT VISST TAG!!!
TYP SKICKAR ETT SMS ELLER MAN SPRINGER IN I DEM,
DÅ VILL DE "PRATA UT" OCH SÄGA ATT DE "VARIT SÅ DUMMA".
JAG SÄGER JU ATT DE ALLTID KOMMER TILLBAKA EFTER ETT
PAR MÅNADER. ANTAGLIGEN FÖR ATT DE SAKNAR
UPPMÄRKSAMHETEN.

Ta ALDRIG, ALDRIG, tillbaka en sådan!

De kommer alltid att vela och vem fan vill ha en velig snubbe?
Det är bara patetiskt.

Inget ring under dagen, sms går bra.
Pusshey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0