en beige bitch

Jag är trög som en pråm, har en stinkande arom
och det är subbor som jag som gör snubbar till homos.

ALLTSÅ JAG MÅSTE SKRIVA ETT ARBETE OCH EN EGEN REFLEKTION.
Imorgon: Få tid för omprov, redovisning och en uppsatsskrivning.
Kommer väl hem runt 18.00 imorgon.

HUR FAN HAR JAG KUNNAT BLI SÅ JÄVLA DÅLIG PÅ ALLT?

Eva skällde på mig förut och sa att jag var tvungen att dammsuga exakt idag.
Prestationsångest kan snabbt utvecklas till dödsångest.
Så jag la mig ner på köksgolvet och började gråta.

Så fort jag försöker skriva ner ett ord känns det som att hjärnan domnar bort.
Vetifan? Jag har väl gått in i väggen. JAG ÄR INTE GJORD FÖR ATT ARBETA.
Hatar att ha krav på mig, som en jävla snorunge.

Y'ALL GONNA MAKE ME LOSE MY COOL
UP IN HERE, UP IN HERE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0