DRÖM!!!

Ao, hade värsta psychodrömmen i natt.

Drömde att en snubbe som jag ville ha var kär i en asiatbrud
som han spelade wow med.
Så jag var deppig och påväg till systembolaget.
Vem springer jag in i? Jo, såklart DMX!
Han frågar om vi ska ligga lite, "javisst" säger jag
samtidigt som jag tänker "går han inte på crack? äh skitsamma".
Men först så listar jag ut snubbens lösen till wow och går in
och skär halsen av asiatbrudens gubbe, så de ska bli osams.
Sen MMS'ar jag en bild till snubben på mig och DMX utanför bolaget.
DMX är en mycket mycket snuskig man! Han ville ligga precis vid ingången
men då kommer bängen och jagar oss. Sen visas det på nyheterna:
"Tidigare idag försökte två personer visa offentlig kärlek utanför Systembolaget i Västervik.
Polisen har ännu inte fått tag i de två förälskade, men sökandet pågår fortfarande.."
Sen träffar jag hon som dansade för E-type och inte sjöng på riktigt.
Jag ville prata om hur hon dansade men hon ignorerade mig och sa
"Evert Taube gillade småpojkar", något som jag blev väldigt upprörd över.
Sen ska jag och Alice Timander ha musikquiz, det var någon låt som Dharma
från "Dharma & Greg" hade medverkat i, men jag hade ingen aning om vad hon
hette på riktigt. Sen vaknade jag...

Är det sånt här man ska drömma om?

Vad fan tänker jag på under dagarna egentligen?

Maria berättade att Ken Ring ska komma till stan snart, jag är lite nervös.
Kommer det bli ett nytt beef?

lfsöfm<öm

"Du är för stor för den här staden" - Mamma
"Du måste flytta" - Vakt på Morella
"Du måste flytta" - Taxichaufför
"Idita, du är internationale hhhh" - Aziz

Maria säger:
jag e shoppinggalen partybrud, jag e självupptagen o har galet kul
alqaida säger:
Hahaha
Hade glömt den låten
"Jag är en shoppinggalen pluggbrud, jag är isolerad och galet ful"
så skulle låten om mig vara


WÄHÄHÄHÄHÄHÄ!

Kommentarer
Postat av: Bea

Hahahaha, skruvat

2010-05-15 @ 19:02:59
URL: http://shutupandsuck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0