Cocaine blows

trött

Uuuh! Somnade vid 8 imorse... fattar inte varför jag är så jävla pigg!
Eller kanske "overthought and undercooked" men jag har ändå haft
FÖR mycket "ME-TIME". Jag färgade, blekte, mitt hår igår. Ska fan skicka
ett mejl till Bosse, min NK-lärare, och skriva "En riktigt kemist kan bleka håret".

Mamma har dammsugit sen klockan elva imorse!?
För er som inte vet så är det jävligt märkligt, eftersom hon typ har rört
dammsugaren 10 gånger på 10 år. Men hon dammsuger hela tiden?
Vem vet hon kanske har hittat en nytändning, inte mig emot.

Annars? Joo, visst. Har inte umgåtts med någon sen Valborg.
Om man inte räknar med Calle som MÅSTE umgås med mig.
Sen givetvis mamma då, som jag bor med. Wohohohohoho!

fsfsff

FAST IBLAND TAR JAG PÅ MIG KLÄNNING OCH SMINKAR MIG!
BARA FÖR ATT LÅTSAS ATT JAG ÄR SOCIAL!


"Sen trodde jag att de hade köpt en liten ponny" hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0