Can you handle it?

Var tvungen att få ut lite aggro i förra inlägget,
eftersom jag bara hade skrivit att det var jag som
gjorde fel i min dagbok. That's sad.

Ibland när jag läser mina gamla dagböcker vill jag åka tillbaka
i tiden och krama mig själv. Fast jag hade nog tyckt att jag var en
äcklig fjortis nu.

Fick VG på arbetet, glätt.
Ska skriva provet imorgon, trodde att det var idag.
Calle åkte till Stockholm idag för att senare åka vidare till Tunisien.

Haha idag på naturkunskapen skulle vi kolla fossiler i skolgolvet.
Sen stod det två tjejer och pratade bakom oss.
Så vänder sig läraren om och säger:
"Tjejer, ni kan väl gå någon annanstans och prata? TJEJER? PSSSSSSSSSSCCCCCCCHT!"
Haha som att han schasade ett djur eller något.
Jag började skratta jättemycket men ingen annan... pinsamt.
Så jag försökte rädda situationen genom att fråga om "ammoniter",
då säger han "det är förhistoriska bläckfiskar..." som att jag inte visste?
Jag ville bara fråga om de hade runda skal eller avlånga.

Trasig laptop

Jag hatar elektroniken.
Jag vill spränga OnOff,
bara spränga hela skiten,
skratta när jag hör "poff".

"Inte ha datorn i sängen"
"Garantin täcker ej mjukvarufel"
"Har du virusprogram, vännen?"
"Du har för många spel"

Sex år rakt ner i ett svart hål.
Jag är fientlig mot teknik.
Jag går bestämt mot mitt mål,
beväpnad med ett kilo dynamit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0